אחרי ההבהרות, ליברמן מתבצר: "אלו הדרישות בענייני דת ומדינה" - וואלה!

אחרי ההבהרות, ליברמן מתבצר: "אלו הדרישות בענייני דת ומדינה" - וואלה! - Sahabat yang berbahagia, kali ini Kejar Tayang akan memberikan informasi penting , viral dan terupdate dengan judul אחרי ההבהרות, ליברמן מתבצר: "אלו הדרישות בענייני דת ומדינה" - וואלה! yang telah kami analisa dan cari persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga imformasi yang kami sajikan mengenai Artikel Berita Artis, yang kami tulis ini dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : אחרי ההבהרות, ליברמן מתבצר: "אלו הדרישות בענייני דת ומדינה" - וואלה!
link : אחרי ההבהרות, ליברמן מתבצר: "אלו הדרישות בענייני דת ומדינה" - וואלה!

Kejar Tayang | אחרי ההבהרות, ליברמן מתבצר: "אלו הדרישות בענייני דת ומדינה" - וואלה!

אחרי ההבהרות, ליברמן מתבצר: "אלו הדרישות בענייני דת ומדינה"
צילום: שי מכלוף, עריכה: אסף דרורי

לאחר שאתמול אמר יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כי לו היה נתניהו היה מתפשר מולו בנושאי דת ומדינה, ישראל ביתנו הייתה מוכנה לשבת עם המפלגות החרדיות באותה ממשלה, היום (שישי) הוא הציג את רשימת דרישותיו בנושאי דת ומדינה. בין הדרישות שהציג ליברמן נכללות: חוק הגיוס בנוסחו המקורי; ביטול חוק המרכולים; גיור על ידי רבני עיר; נישואים אזרחיים לכל; אשרור מחדש של מתווה הכותל; ותחבורה עירונית בשבת בהתאם להחלטת הרשות המקומית. ליברמן כינה את אלו "דרישות מקלות".

דרישותיו של ליברמן בנושאי דת ומדינה אינן מקובלות על המפלגות החרדיות שהסכימו בשבועות האחרונים להתפשר על סוגיית הגיוס ופתיחת מרכולים בשבת באזורים מסוימים בארץ. עם זאת, לדרישות כמו נישואין אזרחיים או אישור להפעלת תחבורה ציבורית בשבת וגיור על ידי רבני ערים המפלגות לא צפויות להסכים והן צפויות לדחות אותן על הסף, משום שלטענתן זה נוגד את ההלכה היהודית. כיוון שכך, הלכה למעשה, באמצעות דרישות אלה שולל ליברמן אפשרות של ממשלת ימין-חרדים.

"לא נוותר על העברת חוק הגיוס, ככתבו וכלשונו, לא נוותר על ביטול חוק המרכולים, לא נוותר על הפעלת תחבורה ציבורית בשבת, לא נוותר על נישואים אזרחיים, ונדרוש הכנסת לימודי ליבה לחינוך החרדי. אלה הם תנאי הסף", כתב ליברמן בפייסבוק. "אנחנו רוצים מדינה נורמלית, שבה האזרחים יחיו על פי העיקרון של חיה ותן לחיות. אני לא מבקש לפתוח מרכולים בשבת בבני ברק, ולא מוכן שיסגרו מרכולים בשבת באשדוד, נקודה". הוא קרא שוב להקמת ממשלת אחדות בשיתוף הליכוד וכחול-לבן.

בראיון שהתקיים אתמול ברדיו רק"ע אמר ליברמן כי המכשול להקמת ממשלה הוא התעקשות נתניהו שלא להיפרד מבלוק הימין - בדגש על המפלגות החרדיות. "הוא תמיד מוותר לאורתודוקסים", אמר ליברמן. "כל הניסיונות שלנו שיעזבו בשקט את כל הקשור לתחבורה ציבורית. מכיוון שנתניהו נתן הכל לחרדים, לליצמן וגפני, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיכנס לכזאת קואליציה".

Let's block ads! (Why?)



2019-11-29 09:35:00Z
https://ift.tt/2R8vMNH

קרא עוד >>>>



Cukup Sekian Informasi Tentang אחרי ההבהרות, ליברמן מתבצר: "אלו הדרישות בענייני דת ומדינה" - וואלה!

Sekianlah artikel אחרי ההבהרות, ליברמן מתבצר: "אלו הדרישות בענייני דת ומדינה" - וואלה! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel אחרי ההבהרות, ליברמן מתבצר: "אלו הדרישות בענייני דת ומדינה" - וואלה! dengan alamat link https://kejartayang11.blogspot.com/2019/11/blog-post_456.html

Subscribe to receive free email updates: