מיזוג בנק מזרחי - טפחות ובנק אגוד יוצא לדרך - מעריב

מיזוג בנק מזרחי - טפחות ובנק אגוד יוצא לדרך - מעריב - Sahabat yang berbahagia, kali ini Kejar Tayang akan memberikan informasi penting , viral dan terupdate dengan judul מיזוג בנק מזרחי - טפחות ובנק אגוד יוצא לדרך - מעריב yang telah kami analisa dan cari persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga imformasi yang kami sajikan mengenai Artikel Berita Artis, yang kami tulis ini dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : מיזוג בנק מזרחי - טפחות ובנק אגוד יוצא לדרך - מעריב
link : מיזוג בנק מזרחי - טפחות ובנק אגוד יוצא לדרך - מעריב

Kejar Tayang | מיזוג בנק מזרחי - טפחות ובנק אגוד יוצא לדרך - מעריב

המיזוג הצפוי בין בנק מזרחי-טפחות ובנק אגוד יוצא לדרך, לאחר ששופט בית הדין לתחרות בירושלים עודד שחם קיבל את ערעור הצדדים על ההחלטה של רשות התחרות שמנעה את המיזוג. השופט קבע כי לא נמצאה תשתית ראייתית לכך שהמיזוג יפגע בתחרות, וגם הנתונים שהוצגו על ידי הצדדים לא הצביעו על כך. "התוצאה של כל האמור היא שהעררים מתקבלים, וההחלטה להתנגד למיזוג מבוטלת", כתב. עוד קבע השופט כי רשות התחרות תדון בתנאי המיזוג ותחויב בתשלום שכר טרחה של 50 אלף ש"ח.

המיזוג אמור היה להתבצע כבר לפני שנה, אבל עו"ד מיכל הלפרין, מנהלת רשות התחרות, דחתה אותו. בנק מזרחי אמור לקלוט לתוכו את בנק אגוד, ולהשלים מהלך מלא של מיזוג במסגרתו ייסגרו מרבית סניפי בנק אגוד. בעלי השליטה בבנק אגוד, משפחת לנדאו ונכסי שרודר, יוצגו על ידי עו"ד יורם ארדינס ועו"ד דליה טל. בנק אגוד יוצג על ידי עו"ד צבי אגמון.

Let's block ads! (Why?)



2019-11-28 09:32:00Z
https://ift.tt/2L32Y54

קרא עוד >>>>



Cukup Sekian Informasi Tentang מיזוג בנק מזרחי - טפחות ובנק אגוד יוצא לדרך - מעריב

Sekianlah artikel מיזוג בנק מזרחי - טפחות ובנק אגוד יוצא לדרך - מעריב kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel מיזוג בנק מזרחי - טפחות ובנק אגוד יוצא לדרך - מעריב dengan alamat link https://kejartayang11.blogspot.com/2019/11/blog-post_605.html

Subscribe to receive free email updates: