גפני במתקפה: "אסור לאיש הזה להיבחר לכנסת" - סרוגים

גפני במתקפה: "אסור לאיש הזה להיבחר לכנסת" - סרוגים - Sahabat yang berbahagia, kali ini Kejar Tayang akan memberikan informasi penting , viral dan terupdate dengan judul גפני במתקפה: "אסור לאיש הזה להיבחר לכנסת" - סרוגים yang telah kami analisa dan cari persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga imformasi yang kami sajikan mengenai Artikel Berita Artis, yang kami tulis ini dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : גפני במתקפה: "אסור לאיש הזה להיבחר לכנסת" - סרוגים
link : גפני במתקפה: "אסור לאיש הזה להיבחר לכנסת" - סרוגים

Kejar Tayang | גפני במתקפה: "אסור לאיש הזה להיבחר לכנסת" - סרוגים

חדשות סרוגים12.01.20 10:07  ט"ו בטבת תשפ

גפני במתקפה: "אסור לאיש הזה להיבחר לכנסת"

  (צילום: פלאש90)

יו"ר ועד הכספים, חבר הכנסת משה גפני, העניק הבוקר (ראשון) ראיון לגל"צ והתייחס למספר נושאים בוערים על סדר היום.

ראשית התייחס גפני לאסון המעלית בשכונת התקווה בו נהרגו שני צעירים לאחר שנלכדו במעלית בעת שטפון: "לצערי אנחנו מכים על חטא – האסון הנורא הזה בשכונת התקווה היה יכול להימנע, לו החוק הזה של איחוד המוקדים היה עובר בשעתו. אני אמרתי ואני חוזר ואומר אקדם את החוק החיוני הזה בכל הכוח מיד עם כינון הכנסת הבאה. 911 בישראל הוא צו השעה".

עוד באותו נושא

שלב אחר שלב: תחקיר אסון המעלית בתל אביב


על הנזקים הגדולים שנגרמו לבתים ולעסקים אמר גפני: "מדינת ישראל לא יכולה לשבת מהצד ולא לפצות את התושבים שניזוקו בסופות הללו. אשוחח בעניין גם עם רה"מ נתניהו וגם עם שר האוצר כחלון".

גפני תקף את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ואמר: "אני מקנא בליברמן, הוא מקבל כותרות מידי שבוע על דיבורים שאין מאחוריהם כלום, משהו דפוק אצלנו בתקשורת הישראלית – תפסיקו להאמין למילים שלו כבר. במשך עשרות שנים במערכת הציבורית האיש הזה לא עשה כלום, רק נזקים ורק דיבורים. הוא חושב שהוא "שריף" הוא ילד. נזק גדול יכול לעשות גם ילד קטן".

עוד באותו נושא

אסון המעלית | החברים נפרדו "פרח טהור בגן עדן"

גפני התייחס לאמירה של ליברמן לפיה יפעל למנות את הרב חיים אמסלם ואת הרב דוד סתיו לרבנים הראשיים ואמר: "ליברמן חושב שהוא "שריף" שממנה רבנים ראשיים. לא מבין את הבמה שהתקשורת נותנת לו. אסור להכניס את ליברמן לקואליציה, לדעתי אסור לו גם להיבחר לכנסת".

על סערת דברי הרב רפי פרץ אמר גפני: "בבית הספר של הנכדות שלי לא עוסקים בנושא. ביהדות התורה לא מתבטאים על זה".

Let's block ads! (Why?)



2020-01-12 08:07:45Z
https://ift.tt/37UYTsT

קרא עוד >>>>



Cukup Sekian Informasi Tentang גפני במתקפה: "אסור לאיש הזה להיבחר לכנסת" - סרוגים

Sekianlah artikel גפני במתקפה: "אסור לאיש הזה להיבחר לכנסת" - סרוגים kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel גפני במתקפה: "אסור לאיש הזה להיבחר לכנסת" - סרוגים dengan alamat link https://kejartayang11.blogspot.com/2020/01/blog-post_0.html

Subscribe to receive free email updates: