נתניהו מכנס את הגוש ומתלבט: למשוך את בקשת החסינות או להחרים דיונים - וואלה!

נתניהו מכנס את הגוש ומתלבט: למשוך את בקשת החסינות או להחרים דיונים - וואלה! - Sahabat yang berbahagia, kali ini Kejar Tayang akan memberikan informasi penting , viral dan terupdate dengan judul נתניהו מכנס את הגוש ומתלבט: למשוך את בקשת החסינות או להחרים דיונים - וואלה! yang telah kami analisa dan cari persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga imformasi yang kami sajikan mengenai Artikel Berita Artis, yang kami tulis ini dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : נתניהו מכנס את הגוש ומתלבט: למשוך את בקשת החסינות או להחרים דיונים - וואלה!
link : נתניהו מכנס את הגוש ומתלבט: למשוך את בקשת החסינות או להחרים דיונים - וואלה!

Kejar Tayang | נתניהו מכנס את הגוש ומתלבט: למשוך את בקשת החסינות או להחרים דיונים - וואלה!

בלוק הימין ידרוש למנוע את כינוס המליאה להקמת ועדת הכנסת
צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: עמית שמחה

ראשי בלוק הימין התכנסו הבוקר (שלישי) לישיבה במשרד ראש הממשלה, זאת ברקע המגעים לאיחוד בקרב מפלגות הימין והקרב על חסינות ראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי הליכוד, בישיבה סוכם להעביר מכתב משותף ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מטעם כל ראשי הסיעות בבלוק שנועד להפעיל עליו לחץ למנוע את דיוני החסינות ו"את האפשרות שבתקופת הבחירות הכנסת תהפוך לקרקס". ראשי הבלוק ידרשו מאדלשטיין למנוע את כינוס המליאה להקמת ועדת הכנסת למרות עמדת היועץ המשפטי לכנסת, איל ינון, שקבעה שאין לו סמכות לעשות זאת.

ביממה האחרונה התלבט נתניהו עם מקורביו אם למשוך את הצעת החסינות מחשש שדיוני הוועדה יפגעו בקמפיין הליכוד בבחירות או לקבל את הצעת ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) להחרים את דיוני הוועדה ולא לשתף עמם פעולה. לדברי גורמים בליכוד הוא טרם החליט כיצד לנהוג.

בכחול לבן פנו אתמול ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין במכתב, אליו צורפו 25 חתימו, בו העלו דרישה לכנס את מליאת הכנסת בהקדם על מנת להקים סופית את הועדה שתדון בחסינות נתניהו. לאדלשטיין לא נותרו ברירות אלא לכנס את המליאה בעקבות חוות דעת של היועץ המשפטי לכנסת איל ינון.

למרות זאת, ח"כ זוהר האשים ביממה האחרונה את אדלשטיין בכך שהיה יכול לדבריו, למנוע את כינוס הועדה שאישרה אתמול את הקמת הוועדה לדיון בחסינות, ולא עשה זאת. נוסף על כך, גורמים בליכוד טוענים כי גם בסביבת נתניהו יש זעם רב על יו"ר הכנסת בעקבות הקמת ועדת הכנסת, למרות שלא היה בידו למנוע את המהלך. עם זאת, באופן רשמי לשכתו הכחישה את הדברים.

מלבד סוגיית החסינות, פגישת ראשי הגוש מתנהלת בצל המאמצים להביא לאיחוד בקרב מפלגות הימין, זאת לאחר שהאיחוד הלאומי הודיע כי כשלו המגעים לאיחוד עם הבית היהודי. במקביל, השר בצלאל סמוטריץ' פנה לראשי ימין החדש נפתלי בנט ואיילת שקד, כדי לנסות לבחון מחדש את המגעים בין הצדדים. בשלב זה אין פרצת דרך והצדדים צפויים להיפגש במהלך הישיבה.

מוקדם יותר היום, באיחוד הלאומי האשימו את הבית היהודי בכישלון המגעים, וטענו כי הם נסוגו מהחתימה על הסכם מיזוג המפלגות ולוחות הזמנים שנכלל בו, שלדבריהם שימש כבסיס לאיחוד. "רגע לפני החתימה, ואחרי שגובשו הבנות, נסוג הבית היהודי מהחתימה וביקש להמשיך במו"מ לאחר כינוס המרכז", נמסר בהודעת המפלגה.

מנגד, בבית היהודי התנערו מההאשמות וגלגלו את הכדור בחזרה לאיחוד הלאומי. "בשביל לומר אמת לא צריך אלפי מילים", אמרו. "יש אמת פשוטה והיא שהאיחוד הלאומי מתנהג בחוסר אחריות למחנה הימין כולו. המרכז של הבית היהודי אישר אמש ליו"ר להוביל חיבורים והמיזוג יאושר על ידי המרכזים המשותפים בהמשך. אין שום פערים וניתן לסגור כבר עכשיו, זה רק עניין של רצון. הסירוב של האיחוד הלאומי מגלה שלא איחוד מפלגות מעניין אותם אלא כנראה הצעה חדשה מהימין החדש. הציבור במחנה הימין ובציונות הדתית מצפה מאיתנו להגיע לאחדות זה מה שעשינו עד עכשיו וזה מה שנעשה".

Let's block ads! (Why?)



2020-01-14 08:57:48Z
https://ift.tt/30pjNOb

קרא עוד >>>>



Cukup Sekian Informasi Tentang נתניהו מכנס את הגוש ומתלבט: למשוך את בקשת החסינות או להחרים דיונים - וואלה!

Sekianlah artikel נתניהו מכנס את הגוש ומתלבט: למשוך את בקשת החסינות או להחרים דיונים - וואלה! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel נתניהו מכנס את הגוש ומתלבט: למשוך את בקשת החסינות או להחרים דיונים - וואלה! dengan alamat link https://kejartayang11.blogspot.com/2020/01/blog-post_28.html

Subscribe to receive free email updates: