דיווח: שלושה פעילים מהמיליציות הפרו-איראניות נהרגו אמש בתקיפה בסוריה - ישראל היום

דיווח: שלושה פעילים מהמיליציות הפרו-איראניות נהרגו אמש בתקיפה בסוריה - ישראל היום - Sahabat yang berbahagia, kali ini Kejar Tayang akan memberikan informasi penting , viral dan terupdate dengan judul דיווח: שלושה פעילים מהמיליציות הפרו-איראניות נהרגו אמש בתקיפה בסוריה - ישראל היום yang telah kami analisa dan cari persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga imformasi yang kami sajikan mengenai Artikel Berita Artis, yang kami tulis ini dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : דיווח: שלושה פעילים מהמיליציות הפרו-איראניות נהרגו אמש בתקיפה בסוריה - ישראל היום
link : דיווח: שלושה פעילים מהמיליציות הפרו-איראניות נהרגו אמש בתקיפה בסוריה - ישראל היום

Kejar Tayang | דיווח: שלושה פעילים מהמיליציות הפרו-איראניות נהרגו אמש בתקיפה בסוריה - ישראל היום

לפי דיווחים שמגיעים מסוריה, לפחות שלושה הרוגים ונזקים כבדים נגרמו אמש בתקיפות אמש על נמל התעופה T-4 הנמצא סמוך לחומס.

מרכז המעקב הסורי, הפועל מלונדון ומזוהה עם האופוזיציה הסורית, דיווח על 3 אנשי מליציות פרו-איראניות שנהרגו, אך לא ייחס את התקיפה לישראל אלא ל"כלי טיס זרים". בדיווח נטען כי מספר ההרוגים אף צפוי לעלות, זאת עקב העובדה שיש ככל הנראה גם פצועים לא מעטים בתקיפה, ובגלל שיש מידע לא מאומת על הרוגים נוספים. בנוסף, בדיווח של המרכז הסורי לזכויות אדם נמסר כי בתקיפה הושמד מחסן תחמושת של מיליציות איראניות, כמו גם מבנה הנמצא בשלבי הקמה ושני רכבים צבאיים.

גורמים בסוריה, ובהם הצבא הסורי עצמו, ייחסו את התקיפות לישראל כבר אמש והגדירו אותם ״תוקפנות ישראלית נוספת נגד סוריה״. הטלוויזה הממלכתית בסוריה דיווחה אמש (שלישי) כי חיל האוויר הישראלי תקף את שדה התעופה הצבאי T-4 שליד חומס. לפי הדיווח, ארבעה טילים פגעו בבסיס וגרמו נזק אך לא היו נפגעים.
 
הטלוויזיה הסורית דיווחה כי ההתקפה בוצעה באמצעות מל"טים ובאמצעות טילים שיורטו בחלקם הגדול על ידי מערכות ההגנה האווירית. מדובר בשדה תעופה צבאי עם פעילות איראנית בפרברים המזרחיים באזור חומס שבסוריה.

לפי הדיווחים שמגיעים מהתקשורת הסורית מדובר בירי של אברעה טילים לעבר הבסיס. בשלב זה לא דווח על נזק או על נפגעים. סוכנות הידיעות הסורית סאנ"א דיווחה כי מערכות ההגנה הופעלו לאחר מתקפה אגרסיבית נגד בסיס צבאי במדינה.

צילום: ארכיון

בטלוויזיה הסורית הרשמית נבחנת האפשרות שהמתקפה נגד בסיס T4 עלולה לנבוע כחלק מהפעילות הישראלית במרחב בכלל ונגד מערכות ההגנה האוויריות הסוריות בפרט. יחד עם זאת, דיווחו כי מערכות ההגנה יירטו מספר טילים "עויינים" ששוגרו לעבר הבסיס.

בצה"ל בחרו שלא להתייחס לדיווחים הזרים ולאירועים המתרחשים כעת בסוריה. כזכור, חיל האוויר הישראלי תקף בשנתיים האחרונות כמה וכמה פעמים בשדה T4, שאותו מחכירים הסורים לאיראנים למטרות התבססותם באזור. יחד עם זאת, הערב דווח שהמלצת אמ"ן ל-2020 היא הגברת התקיפות בסוריה נגד האיראנים תוך ניצול חיסול קאסם סולימאני כדי לגרשם מסוריה.

מהדיווחים העולים בכלי תקשורת ערביים וברשתות חברתיות עולה כי בתקיפה השתתפו מל״טים חמושים ומטוסי קרב. הטלוויזיה הממלכתית הסורית מדווחת על יירוטים וסיכול מוצלח של המתקפה. מנגד התקשורת בסוריה המזוהה עם המורדים מדווחת על פגיעה במספר מטרות בשדה התעופה הצבאי T-4.

Let's block ads! (Why?)



2020-01-15 08:47:00Z
https://ift.tt/2FNEkCy

קרא עוד >>>>



Cukup Sekian Informasi Tentang דיווח: שלושה פעילים מהמיליציות הפרו-איראניות נהרגו אמש בתקיפה בסוריה - ישראל היום

Sekianlah artikel דיווח: שלושה פעילים מהמיליציות הפרו-איראניות נהרגו אמש בתקיפה בסוריה - ישראל היום kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel דיווח: שלושה פעילים מהמיליציות הפרו-איראניות נהרגו אמש בתקיפה בסוריה - ישראל היום dengan alamat link https://kejartayang11.blogspot.com/2020/01/blog-post_49.html

Subscribe to receive free email updates: