"בניגוד עניינים חמור": הליכוד ומיקי זוהר עתרו לבג"ץ נגד יועמ"ש הכנסת - ישראל היום

"בניגוד עניינים חמור": הליכוד ומיקי זוהר עתרו לבג"ץ נגד יועמ"ש הכנסת - ישראל היום - Sahabat yang berbahagia, kali ini Kejar Tayang akan memberikan informasi penting , viral dan terupdate dengan judul "בניגוד עניינים חמור": הליכוד ומיקי זוהר עתרו לבג"ץ נגד יועמ"ש הכנסת - ישראל היום yang telah kami analisa dan cari persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga imformasi yang kami sajikan mengenai Artikel Berita Artis, yang kami tulis ini dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : "בניגוד עניינים חמור": הליכוד ומיקי זוהר עתרו לבג"ץ נגד יועמ"ש הכנסת - ישראל היום
link : "בניגוד עניינים חמור": הליכוד ומיקי זוהר עתרו לבג"ץ נגד יועמ"ש הכנסת - ישראל היום

Kejar Tayang | "בניגוד עניינים חמור": הליכוד ומיקי זוהר עתרו לבג"ץ נגד יועמ"ש הכנסת - ישראל היום

מפלגת הליכוד וחבר הכנסת מיקי זוהר עתרו הבוקר (ראשון) לבית המשפט העליון נגד פרסום חוות דעתו של היועץ המשפטי לכנסת, עו"ד איל ינון, בנוגע ליכולתה של הכנסת להקים ועדה שתדון בבקשת חסינותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במסגרת העתירה, האשימו בליכוד את ינון בכך שהוא נגוע בניגוד עניינים בשל תפקידה של בת זוגו עו"ד עמית מררי בפרקליטות, שם היא משמשת כמשנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ומעורבותה בהליכים שנעשו בפרקליטות במסגרת ההחלטה להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה.

העותרים טענו הציגו בעתירתם את הסכם ניגוד העניינים עליו חתמה מררי, בו התחייבה שינון "לא יהיה מעורב בטיפול בעניינים המצויים בטיפולה", במסגרתו גם ינון התחייב התחייבות דומה. העתורים שאלו האם "יתכן שיד אחת מחליטה על הגשת כתב אישום, ובמקביל היד השנייה מאשרת את הקמת וועדת הכנסת ולמעשה מנסה לסכל את בקשת החסינות שדנה, בין השאר, בדרך קבלת ההחלטה על הגשת אותו כתב אישום?", והוסיפו "הייתכן שיד אחת תתחייב שינון ימנע מכל דיון שנמצא בטיפול בת זוגו והיד השניה תטפל בעניין מרכזי – דיון בבקשת החסינות שהיועץ המשפטי לממשלה מהווה צד ישיר ונדרש בו?". 

"לגרום לכך שמערכת הבחירות תעסוק בחסינות נתניהו"

בנוסף לכך, טענו בליכוד כי מטרת קידום הדיון היא " לגרום לכך שמערכת הבחירות לכנסת ה–23 תתמקד בנושא בקשת החסינות של נתניהו. אין חולק, כי הניסיון להקים וועדת כנסת, בעיצומה של פגרת הבחירות, נועד בעיקרו של דבר כדי למנוע את חסינותו של נתניהו".

במסגרת העתירה, בית המשפט מתבקש לתת צוו על תנאי ודיון שיערך באופן "הדחוף ביותר" וכן לבטל את חוות דעתו של ינון. "האם מישהו באמת מאמין שאם בת זוגו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הייתה נמנית על צוות ההגנה של ראש הממשלה היה מתאפשר לו לעסוק במישרין או בעקיפין בנין כלשהו הנוגע לראש הממשלה? האם כל הגורמים המשפטיים הרלבנטיים לא היו מזדעקים – ובצדק – ומונעים ממנו לעסוק בעניין?", שאלו העותרים.

כזכור, במהלך סוף השבוע העריכו גורמים בכירים בכנסת שינון יקבע בחוות הדעת המשפטית שיגיש היום יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי מוטלת עליו החובה לאפשר ליו"ר הוועדה המסדרת ח"כ אבי ניסנקורן (כחול לבן) לכנס את הוועדה על מנת שתוכל להתחיל לדון בהקדם האפשרי בבקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו להעניק לו חסינות מפני העמדה לדין כל עוד הוא ח"כ.
אם אכן תתקבל חוות הדעת, ובג"ץ ידחה את עתירת הליכוד, דבר זה יאפשר לכחול לבן לכנס את ועדת הכנסת, שתדון בבקשת החסינות של נתניהו, ועל פי ההערכות תדחה את הבקשה, דבר שיוביל לפתיחת משפטו של ראש הממשלה.
 

Let's block ads! (Why?)



2020-01-12 08:38:00Z
https://ift.tt/2NfhnfG

קרא עוד >>>>



Cukup Sekian Informasi Tentang "בניגוד עניינים חמור": הליכוד ומיקי זוהר עתרו לבג"ץ נגד יועמ"ש הכנסת - ישראל היום

Sekianlah artikel "בניגוד עניינים חמור": הליכוד ומיקי זוהר עתרו לבג"ץ נגד יועמ"ש הכנסת - ישראל היום kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "בניגוד עניינים חמור": הליכוד ומיקי זוהר עתרו לבג"ץ נגד יועמ"ש הכנסת - ישראל היום dengan alamat link https://kejartayang11.blogspot.com/2020/01/blog-post_52.html

Subscribe to receive free email updates: