האיחוד בשמאל: "כעת האחריות מוטלת על בנט" - סרוגים

האיחוד בשמאל: "כעת האחריות מוטלת על בנט" - סרוגים - Sahabat yang berbahagia, kali ini Kejar Tayang akan memberikan informasi penting , viral dan terupdate dengan judul האיחוד בשמאל: "כעת האחריות מוטלת על בנט" - סרוגים yang telah kami analisa dan cari persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga imformasi yang kami sajikan mengenai Artikel Berita Artis, yang kami tulis ini dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : האיחוד בשמאל: "כעת האחריות מוטלת על בנט" - סרוגים
link : האיחוד בשמאל: "כעת האחריות מוטלת על בנט" - סרוגים

Kejar Tayang | האיחוד בשמאל: "כעת האחריות מוטלת על בנט" - סרוגים

האיחוד בשמאל: "כעת האחריות מוטלת על בנט"

  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

האיחוד בשמאל.

אחרי החתימה של מפלגות העבודה-גשר ומרצ על ריצה משותפת בבחירות הקרובות, בליכוד מטילים את האחריות על גורלו של גוש הימין על שר הבטחון נפתלי בנט, ואומרים כי עליו לפעול לאיחוד של כל מפלגות הימין.

"זוהי העת של הימין להתאחד", אמר גורם בליכוד. לדבריו: "נפתלי בנט חייב לשים את האגו בצד ולאחד את כל מפלגות הימין על מנת למנוע אובדן מנדטים מיותר בפעם השלישית".

"אנו מאמינים שהאחריות תגבר על השיקולים האישיים", דברי הגורם.

במפלגת הבית היהודי הגיבו לאיחוד ואמרו: "מרגע שהוכרזו בחירות נוספות פעלנו למען איחוד כולל במפלגות מימין הליכוד. האיחוד בשמאל מחייב את כולנו לאחריות – יש סכנה ממשית לממשלת הימין. אנו ממשיכים לפעול כל העת כדי שאיחוד כזה יצא לפועל. אנו קוראים לכל השותפים להתכנס ולהגיע להסכם בהקדם".

ממפלגת עוצמה יהודית נמסר בתגובה להסכם בשמאל: "בזמן שמפלגות השמאל מתאחדות זו עם זו כדי למקסם את הקולות ולהביא לניצחון אצלנו בימין ממשיכים במשחקים ובוויכוחים. אנו קוראים לכל מפלגות הימין האידיאולוגי להתכנס ולהגיע לסיכומים על ריצה משותפת של מפלגות הימין. הזמן נמרח מספיק, כעת זה הזמן לסגור במיידי את הדברים".

Let's block ads! (Why?)



2020-01-13 06:53:52Z
https://ift.tt/2FGthLo

קרא עוד >>>>



Cukup Sekian Informasi Tentang האיחוד בשמאל: "כעת האחריות מוטלת על בנט" - סרוגים

Sekianlah artikel האיחוד בשמאל: "כעת האחריות מוטלת על בנט" - סרוגים kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel האיחוד בשמאל: "כעת האחריות מוטלת על בנט" - סרוגים dengan alamat link https://kejartayang11.blogspot.com/2020/01/blog-post_55.html

Subscribe to receive free email updates: