סלאביק רצח את ילנה - והתאבד - ישראל היום

סלאביק רצח את ילנה - והתאבד - ישראל היום - Sahabat yang berbahagia, kali ini Kejar Tayang akan memberikan informasi penting , viral dan terupdate dengan judul סלאביק רצח את ילנה - והתאבד - ישראל היום yang telah kami analisa dan cari persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga imformasi yang kami sajikan mengenai Artikel Berita Artis, yang kami tulis ini dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : סלאביק רצח את ילנה - והתאבד - ישראל היום
link : סלאביק רצח את ילנה - והתאבד - ישראל היום

Kejar Tayang | סלאביק רצח את ילנה - והתאבד - ישראל היום

הותרו לפרסום הבוקר (שבת) שמותיהם של בני הזוג מאירוע הרצח וההתאבדות המחריד שאירע אמש ברחוב עין גנים בפתח תקווה. על פי החשד, סלאביק מבשש, בן 62 העובד כמאבטח, רצח את זוגתו בשנה האחרונה ילנה ישחקבאייב (57), ככל הנראה לאחר ויכוח שהתלהט ובמסגרתו ביקשה המנוחה להפסיק את מערכת היחסים ולעזוב.

 מי שמצא את הגופות היה בנה של האישה, שהגיע לבקר את אימו לאחר שזו לא ענתה לו לטלפון, ולמרבית הזוועה - נתקל בגופתה ובגופת בן זוגה במטבח. מיקי, שכן  שמתגורר בבניין סיפר אמש: "הורדתי את הכלב וראיתי את הבן שלה צועק: "הוא שתה והרג את אמא שלי". הוא היה בסערת רגשות. הבאנו לו מים. לא שמענו את הירי. היה שבר ענן אז לא שמענו ירי. זו שכונה טובה ושקטה. לא רגילים לדברים כאלה".

צילום: ירון דורון

השניים נמצאו ירויים במטבח הדירה בה התגוררו. לפי ההערכות, הרצח היה בשעות הצהריים אבל רק כשהבן הגיע לבקר את אימו בערב נתגלו הגופות.  פקד שי גז, סגן מפקד משטרת פתח תקווה: "התקבל דיווח על שתי גופות בדירה ניידת ראשונה הגיעה למקום שלב ראשוני של החקירה מדובר בגבר שירה בבת זוגו והתאבד". 

חיה, שכנה שגרה בבניין, סיפרה ל"ישראל היום": "היא אישה מאוד טובה. היא אלמנה. בעלה נפטר לפני כמה שנים. יש לה שני ילדים. זו הדירה שלה, בשנה האחרונה היא היתה בקשר עם גבר. אני לא מאמינה - הבוקר דיברתי איתה. לא שמענו שום ירי. ראיתי אמבולנס ומשטרה ולא הבנתי מה קרה".

זירת האירוע

פרמדיק מד"א יוסי חלבי סיפר: "כשהגענו למקום , הובילו אותנו לדירה. ראינו גבר ואשה מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סמני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

Let's block ads! (Why?)



2020-01-18 10:17:00Z
https://ift.tt/375MZwn

קרא עוד >>>>



Cukup Sekian Informasi Tentang סלאביק רצח את ילנה - והתאבד - ישראל היום

Sekianlah artikel סלאביק רצח את ילנה - והתאבד - ישראל היום kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel סלאביק רצח את ילנה - והתאבד - ישראל היום dengan alamat link https://kejartayang11.blogspot.com/2020/01/blog-post_584.html

Subscribe to receive free email updates: