פוטין סלל את הדרך לשלטונו לכל החיים, השאלה היא רק איך - וואלה!

פוטין סלל את הדרך לשלטונו לכל החיים, השאלה היא רק איך - וואלה! - Sahabat yang berbahagia, kali ini Kejar Tayang akan memberikan informasi penting , viral dan terupdate dengan judul פוטין סלל את הדרך לשלטונו לכל החיים, השאלה היא רק איך - וואלה! yang telah kami analisa dan cari persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga imformasi yang kami sajikan mengenai Artikel Berita Artis, yang kami tulis ini dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : פוטין סלל את הדרך לשלטונו לכל החיים, השאלה היא רק איך - וואלה!
link : פוטין סלל את הדרך לשלטונו לכל החיים, השאלה היא רק איך - וואלה!

Kejar Tayang | פוטין סלל את הדרך לשלטונו לכל החיים, השאלה היא רק איך - וואלה!

פוטין סלל את הדרך לשלטונו לכל החיים, השאלה היא רק איך
צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

התפטרות ממשלת רוסיה וההצעות של הנשיא ולדימיר פוטין לשינוי החוקה נתפסות כהיערכות של פוטין לקראת 2024, אז הוא יהיה חייב לעזוב את הקרמלין עם תום כהונתו הרביעית. פוטין, בן 67, משמש ראש ממשלה או נשיא מאז 1999, וההצעות החוקתיות שהעלה אתמול לצמצום כוחו של הנשיא לטובת ראש הממשלה אתמול יעניקו לו הזדמנות להאריך את אחיזתו בשלטון.

בנוסף לכך, ראש הממשלה דימיטרי מדבדב פינה את מקומו יחד עם כל הממשלה, כשאמר שזה נועד לאפשר לפוטין להעביר את השינויים בחוקה. מדבדב היה הנשיא בין 2008 ל-2012, כשפוטין היה ראש הממשלה לאור הצורך שלו בצינון בין שתי הקדנציות הראשונות כנשיא.

במקום מדבדב, מינה פוטין לתפקיד את מיכאיל מישוסטין, ראש שירותי המס הפדרליים. מישוסטין, שיופיע היום בפני הפרלמנט, שיחק הוקי קרח עם פוטין, אך הוא לא דמות מוכרת בציבור ולא דובר עליו כעל מועמד אפשרי. באופן בלתי-נמנע, הוא עשוי להיות היורש האפשרי של פוטין בתור נשיא עם סמכויות מוקטנות, וכך גם חברי הממשלה החדשה שלו, שרבים מהם צפויים להיות פרצופים חדשים.

מתנגדיו של פוטין, קצין קג"ב לשעבר, מאשימים אותו זה זמן רב כי הוא מתכנן להישאר בתפקיד כלשהו עם תום כהונתו הרביעית כנשיא המדינה הגדולה ביותר בעולם ואחת משתי המעצמות הגרעיניות הגדולות ביותר בעולם.

השינויים שהציע להכניס לחוקה, שאותם הוא רוצה להעמיד למשאל עם, יסללו לו את הדרך לחזור לתפקיד ראש ממשלה, עם סמכויות מורחבות, אחרי 2024, או לעמוד בראש מועצת המדינה, גוף ממשלתי רשמי שאותו הוא רוצה להרחיב. הוא אפילו עשוי לשמש יו"ר הפרלמנט, אחרי שזה יקבל לידיו סמכויות רבות.

ליאוניד וולקוב, פוליטיקאי מהאופוזיציה, אמר שזה נראה כאילו פוטין מתבצר בשלטונו. "ברור לכולם שהכול מתנהל אך ורק כדי שפוטין יהיה בשלטון לכל החיים", כתב ברשתות החברתיות. דמיטרי גודקוב, פוליטיקאי נוסף מהאופוזיציה, אמר כי פוטין, שנבחר מחדש בשנה שעברה לקדנציה הרביעית, החליט לסדר מחדש את השלטון ולא להמתין לבואה של 2024. "הפיכות חוקתיות כמו אלו מתרחשות והן חוקיות לחלוטין", כתב גודקוב.

על פי החוקה הנוכחית, פוטין לא יוכל להתמודד שוב על התפקיד, אך תומכיו מתקשים לדמיין את הפוליטיקה הרוסית בלעדיו. לא ברור מתי יתקיים משאל העם או מתי השינויים עשויים להיכנס לתוקף, אך פוטין אמר בפני האליטה הפוליטית במדינה בנאום מצב האומה השנתי שלו כי הוא רוצה את שהדומא, הבית התחתון של הפרלמנט, יקבל את הכוח לבחור את ראש הממשלה ותפקידי מפתח אחרים.

"זה יגדיל את תפקידם ואת חשיבותם של הפרלמנט, של המפלגות ואת העצמאות והאחריות של ראש הממשלה", אמר פוטין בנאום. שעות לאחר מכן, מדבדב הודיע שהוא מתפטר כדי לאפשר לפוטין להשלים את תכניותיו. פוטין הודה לבעל בריתו הוותיק על מה שהשיג, והוסיף, ככל הנראה כשהוא מתייחס לתלונות על הכלכלה הרוסית: "לא הכול הצליח כמובן, אבל שום דבר אף פעם לא עובד באופן מושלם". פוטין אמר כי מדבדב יעבור לתפקיד חדש, סגן מועצת הביטחון של רוסיה, שבראשה הוא עומד.

נשיא רוסיה נותר פופולרי בקרב רוסים רבים, הרואים בו מקור ליציבות, על אף שאחרים סבורים שהוא נמצא בשלטון זמן רב מדי. בנוסף לכך, הם מתלוננים על כך שהפנסיות שלהם ותנאי החיים שלהם נשחקים בהדרגה, שהעוני נרחב ושמערכת הבריאות כושלת.

דימיטרי טרנין, ראש מרכז קרנגי במוסקבה, אמר כי נראה שפוטין פועל להגבלת כוחו של יורשו בתפקיד הנשיא. "עלייתו של מיכאיל מישוסטין לראש ממשלת רוסיה נועדה להכניס יותר יכולת לממשלה, שתצטרך להתמקד באג'נדה הפנימית החשובה ביותר. הקריירה של מדבדב לא הסתיימה, פוטין עדיין זקוק לו בתרחיש של חילופי השלטון. הוא נשאר מה שתמיד הוא היה. האלטר אגו", כתב בטוויטר.

Let's block ads! (Why?)



2020-01-16 08:40:00Z
https://ift.tt/2tdHf52

קרא עוד >>>>



Cukup Sekian Informasi Tentang פוטין סלל את הדרך לשלטונו לכל החיים, השאלה היא רק איך - וואלה!

Sekianlah artikel פוטין סלל את הדרך לשלטונו לכל החיים, השאלה היא רק איך - וואלה! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel פוטין סלל את הדרך לשלטונו לכל החיים, השאלה היא רק איך - וואלה! dengan alamat link https://kejartayang11.blogspot.com/2020/01/blog-post_90.html

Subscribe to receive free email updates: