[UPDATE] Mangsa digilis bas ekspres meninggal dunia

[UPDATE] Mangsa digilis bas ekspres meninggal dunia - Sahabat yang berbahagia, kali ini Kejar Tayang akan memberikan informasi penting , viral dan terupdate dengan judul [UPDATE] Mangsa digilis bas ekspres meninggal dunia yang telah kami analisa dan cari persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga imformasi yang kami sajikan mengenai Artikel Viral News, yang kami tulis ini dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : [UPDATE] Mangsa digilis bas ekspres meninggal dunia
link : [UPDATE] Mangsa digilis bas ekspres meninggal dunia

Kejar Tayang |
[UPDATE] Mangsa digilis bas ekspres meninggal dunia. WANITA warga emas yang digilis bas ekspres di Terminal Pengangkutan Awam Larkin Sentral di Johor Bahru meninggal dunia di Hospital Sultanah Aminah (HSA) jam 7.50 malam hari ini.


[UPDATE] Mangsa digilis bas ekspres meninggal dunia


Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan Asisten Komisioner Shahurinain Jais berkata, mangsa Er Shok Siew, 80, meninggal dunia selepas beberapa jam menerima rawatan.

Menurutnya, mangsa dikejarkan ke hospital dengan ambulans selepas terbabit dalam kemalangan di terminal pengangkutan awam berkenaan jam 1 tengah hari.

Katanya, dalam kejadian itu kedua-dua kaki mangsa yang berasal dari Taman Bandar, Batu Pahat digilis bas ekspres terbabit.

“Kejadian pada awalnya disiasat mengikut Seksyen 43(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987 kini disiasat mengikut Seksyen 41(1) akta sama.

“Pemandu bas ekspres berusia 62 tahun akan ditahan bagi membantu siasatan,” katanya.

Cukup Sekian Informasi Tentang [UPDATE] Mangsa digilis bas ekspres meninggal dunia

Sekianlah artikel [UPDATE] Mangsa digilis bas ekspres meninggal dunia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [UPDATE] Mangsa digilis bas ekspres meninggal dunia dengan alamat link https://kejartayang11.blogspot.com/2018/10/update-mangsa-digilis-bas-ekspres.html

Subscribe to receive free email updates: