"נדקר וניסה להזעיק עזרה": כתב אישום נגד רוצח עמוס סער בהר חומה - ערוץ 7

"נדקר וניסה להזעיק עזרה": כתב אישום נגד רוצח עמוס סער בהר חומה - ערוץ 7 - Sahabat yang berbahagia, kali ini Kejar Tayang akan memberikan informasi penting , viral dan terupdate dengan judul "נדקר וניסה להזעיק עזרה": כתב אישום נגד רוצח עמוס סער בהר חומה - ערוץ 7 yang telah kami analisa dan cari persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga imformasi yang kami sajikan mengenai Artikel Berita Artis, yang kami tulis ini dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : "נדקר וניסה להזעיק עזרה": כתב אישום נגד רוצח עמוס סער בהר חומה - ערוץ 7
link : "נדקר וניסה להזעיק עזרה": כתב אישום נגד רוצח עמוס סער בהר חומה - ערוץ 7

Kejar Tayang | "נדקר וניסה להזעיק עזרה": כתב אישום נגד רוצח עמוס סער בהר חומה - ערוץ 7

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ראובן אליעזר ולר, תושב ירושלים בן 32, בגין רצח עמוס סער, בכיר במשמר בתי המשפט, בחודש דצמבר האחרון.

על פי כתב האישום, החל משנת 2018 נהג ולר להטריד את סער ומשפחתו. הוא נהג לצלצל ארוכות בפעמון דלת דירתו של סער וטען בפני סער ומשפחתו כי כלבתם נובחת והדבר מפריע לו.

בנוסף נהג ולר לאיים על סער ומשפחתו באיומים שונים לפיהם ישרוף את ביתם, וכי "יקרה להם משהו לא טוב". סער ואשתו ניסו לפייס את ולר, ואף הציעו לו כי יסייע להם עם הכלבה. בהמשך הגיע ולר מספר פעמים לפתח דירתו של סער, דפק בדלת על מנת להתלונן שוב על הכלבה, ואיים על סער, על אשתו ועל ילדיו כי ישרוף את ביתם ויהפוך את חייהם לגיהינום.

במרץ 2019 הפיץ ולר בשכונת הר חומה, סמוך למקום מגוריו, דף ובו הכיתוב "שמעתם כלב נובח" "אלו הבעלים" "בושה עליהם!!" בצירוף תמונותיהם של סער ואשתו, אותם צילם מספר ימים קודם לכן לאחר שארב להם בחניית הבית.

לאחר שלא פסקו ההטרדות הגישה אשתו של סער תלונה במשטרה נגד ולר, אשר המשיך לתלות את הדף בכל רחבי השכונה ואף פרסם בפייסבוק וביוטיוב סרטונים שכותרתם "צער בעלי חיים- משפחת סער".

מספר ימים לאחר מכן, מסרו סער ורעייתו את הכלבה שברשותם לאדם אחר, על מנת להפיס את דעתו של ולר, מאחר שסברו שכך תיפסקנה ההטרדות.

בערב חנוכה הגיע ולר לפתח הדירה מספר פעמים. בהזדמנות אחת, בעת שסער פתח את דלת הדירה, איים עליו ולר כי "ירצח אותו, יהרוג אותו ויגרום לו למות ברעב". אשתו שעמדה אותה עת במטבח שאלה את סער לדבריו, וזה חזר עליהם. בתגובה הורתה רעייתו של סער לולר ללכת ואמרה כי תזמין משטרה למקום. ולר עזב את המקום ולאחר כמה שעות הגיע שוב לדירה וחזר על איומיו בפני סער.

ב-25 בדצמבר, בסביבות השעה 13:20, לאחר שולר ראה את מכוניתו של סער בחניה ווידא שהוא נמצא בביתו, הצטייד ולר בסכין ממטבחו ויצא מדירתו לכיוון דירת משפחת סער במטרה לרצוח את עמוס סער. ולר דפק על דלת הדירה, וכאשר פתח סער את הדלת, התנפל עליו ולר ללא אומר, והחל לדקור אותו באמצעות הסכין בפלג גופו העליון.

סער צלצל מספר פעמים בפעמון דלת דירת השכנים כדי לנסות ולהשיג עזרה, אולם ולר המשיך לדקור אותו עד שהתמוטט שותת דם. ולר המשיך לדקור את סער ולבסוף נעץ את הסכין באזור עורפו.

סער פונה לבית החולים כשהסכין נעוצה בצווארו, כשהוא ללא דופק וללא נשימה אולם כל מאמצי הרופאים להחיות אותו עלו בתוהו, והוא נפטר מפצעיו.


Let's block ads! (Why?)



2020-01-27 07:50:00Z
https://ift.tt/2GsYqlO

קרא עוד >>>>



Cukup Sekian Informasi Tentang "נדקר וניסה להזעיק עזרה": כתב אישום נגד רוצח עמוס סער בהר חומה - ערוץ 7

Sekianlah artikel "נדקר וניסה להזעיק עזרה": כתב אישום נגד רוצח עמוס סער בהר חומה - ערוץ 7 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "נדקר וניסה להזעיק עזרה": כתב אישום נגד רוצח עמוס סער בהר חומה - ערוץ 7 dengan alamat link https://kejartayang11.blogspot.com/2020/01/7_27.html

Subscribe to receive free email updates: