Isteri maut, suami parah dalam nahas

Isteri maut, suami parah dalam nahas - Sahabat yang berbahagia, kali ini Kejar Tayang akan memberikan informasi penting , viral dan terupdate dengan judul Isteri maut, suami parah dalam nahas yang telah kami analisa dan cari persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga imformasi yang kami sajikan mengenai Artikel Viral News, yang kami tulis ini dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : Isteri maut, suami parah dalam nahas
link : Isteri maut, suami parah dalam nahas

Kejar Tayang |
SEORANG wanita maut manakala suaminya parah selepas van dinaiki mereka terbabit kemalangan dengan sebuah lori pasir di Kilometer 23 Jalan Klang-Banting-Port Dickson di Kuala Langat, hari ini.



Dalam kejadian jam 8.30 pagi, mangsa Zurina Aini Ayob, 38, meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan teruk di kepala.

Ketua Polis Daerah Kuala Langat Superintendan Azizan Tukiman berkata, mangsa bersama suaminya, Amiruddin Awang, 48, dalam perjalanan dari arah Klang menuju ke Banting.

“Setibanya di lokasi kejadian, van dinaiki pasangan itu dikatakan melanggar belakang lori pasir yang berhenti ketika lampu isyarat bertukar merah.

“Akibat pelanggaran itu, mangsa yang duduk di bahagian belakang van tercampak ke depan dan maut di tempat kejadian manakala suaminya tersepit di tempat duduk pemandu.

“Suami mangsa mengalami retak tangan kiri dan cedera di kepala serta dada dihantar ke Hospital Banting untuk rawatan lanjut,” katanya.

Menurutnya, pemandu lori tidak cedera, namun didapati mempunyai tiga saman membabitkan halangan lalu lintas.

Katanya, mayat mangsa dihantar ke hospital sama untuk bedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987. - myMetro

Cukup Sekian Informasi Tentang Isteri maut, suami parah dalam nahas

Sekianlah artikel Isteri maut, suami parah dalam nahas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Isteri maut, suami parah dalam nahas dengan alamat link https://kejartayang11.blogspot.com/2018/12/isteri-maut-suami-parah-dalam-nahas.html

Subscribe to receive free email updates: